Kitap Almak(Kasım, Aralık Ayı indirimleri)

Bugünlerde kitap almaya gittiğim zaman kendimi kaybeder oldum.Her kitapçı da indirim var.5M Migrosa gittim Money Club kartı olanlara %30 indirim yapıyorlarmış tamam dedim aradığım fırsat, cep boy kitapları tanesi 3.90TL ye gelen bir fiyata alabiliyordum, kimse beni tutmadı kasaya geldiğimde özel araba bile tahsis etmek istediler.Aldığım kitapların indirimli tutarı: 99.90TL bereket bakkallardaki gibi sakız vermediler direk 10 Kuruşu aldım.Aldığım kitapların çoğunluğu kişisel gelişim ve güncel kitaplardan oluşuyor.Bu arada Migrosun kitap yelpazesi baya geniş.Facebook’un , google’un, apple’ın kitaplarını da aldım.Diğer bir durağım ise Kipa.Kitap çeşidi 50kitap ile sınırlı ve 1kitaptan 4tane var.Bütün kitapları başka sepete koyarak, kitapların hepsini inceledim.Kipa’da kitapların tanesi 5TL (kipa bestseller) . Kipa da da kitaplara 75TL ödeyerek, uzun bir süre için kitaplığımı doldurmuş oldum.(Bu arada okuduğum kitapların hepsini ihtiyacı olan okullara bağışladım.)

Bugün farkettiğim bir indirim ise kitabın tanesini 2TL ye alabileceğim bir internet sitesi,7kitap 14TL, diğer kitaplar %40a varan indirimler ile satılıyor.

Kitapyurdunda  ise birçok kampanya var, kargo ödeyen kitap , yeni baskı kelepir, 2li teklif vs. kampanyalar var.

İdefixde ise pek bir kampanya yok sebebini e-kitap olayına çok odaklanmalarına bağlıyorum.1-7TL arasında birçok özel fiyatlı kitaplar var.

Kampanya Olan Yerler:

Kipa

5M Migros

Ganj

İdefix

Kitapyurdu

Bu yazı Genel, Kültür-Kitap içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın